zondag 1 februari 2009

Noodgedwongen Update..?

Tsja,

Goed nieuws...!!! (en semi-slecht nieuws)

Ik heb een garage aangeboden gekregen in mijn woonplaats, tegen een veeeeel voordeligere huurprijs, dus da's goed!

Maar nu moet ik dus wel ietwat voortijdig alles weer in elkaar zetten... (pffff het is veels te koud, voor inspannende semi-buiten werkzaamheden)

Hoe dan ook heb ik m'n nieuw gespoten achterlichtunits gemonteerd, en alles schijnt zowaar te werken (misschien wel nog een clignateur 'issue' maar dat zien we later wel)

Resultaat:

Rechter achterlichtunit is de originele, linker is een Paruzzi re-issue (ow wat is die L-87 verf goed!)

Tevens ben ik ook begonnen de wielkasten er weer op te schroeven, nog niet met witte rubbers, maar nu even gewoon zo voor de 'verhuizing' . (en zie daar, de bandenbak is ook weer Perlweiss!)

Daarna dacht ik gelijk maar even wat andere aankopen te monteren, en dat resulteerde in een nieuwe Bobine (Zwaardere Bosch 6v bobine, met Chrome-Huls) en nieuwe silliconen rode bougiekabels! (jajaja Puristen laat uw klaagzang horen hahaha)

Aangezien ik toch even bij het ' hartje' aan het sleutelen was, ben ik ook verder op onderzoek gegaan, naar het 'inhouden en afslaan' van het motortje....en ik kwam uit bij de choke, of specifieker, het kartelplaatje waar het 'gashendelpinnetje' (bij gebrek aan een betere benaming) tegen aan drukt.

Onduidelijk verhaal, hier een filmpje om het misschien te verduidelijken:



Genoeg gedaan voor nu in ieder geval, ik hoop deze week te kunnen verhuizen, en dan gaan we volgende week nog even gezellig naar de Swapmeet in Mol (B).